بازی Battlefield 2042 سه متخصص جدید را به بازی اضافه میکند

بازی Battlefield 2042 سه متخصص جدید را به بازی اضافه میکند

بازی  Battlefield 2042 از زمان عرضه خود با مشکلات زیادی روبرو بوده است و در غیاب اصلاحات بسیار مورد نیاز برای تجربه نه چندان درخشان، به‌روزرسانی‌های محتوای وعده داده شده و طولانی مدت و ارتباط مناسب از سوی توسعه‌دهندگان بازی، بازی تیرانداز پایگاه بازیکنان خود را دیده است.

 

DICE  برای Battlefield 2042 محتویات و اصلاحاتی دارد و همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، همه آن به طور رسمی معرفی نشده است. اخیراً، دیتامینر Battlefield 2042 در توییتر آمده و متخصصان تازه کشف شده ای را که هنوز بخشی از بازی نیستند، به نام های لیز، کرافورد و هیل به اشتراک گذاشته است که به نظر می رسد دومی متخصص RC Drone است.

 

جزئیات دیگر در مورد Specialists در دسترس نیست، و نمی‌توان گفت دقیقاً چه زمانی (یا اگر) به بازی اضافه شوند، به خصوص با توجه به اینکه برنامه‌های DICE برای آینده بازی در حال حاضر بسیار مبهم به نظر می‌رسند . تعجب آور است که می بینیم حداقل چند نفر از آن ها در فصل اول در تابستان به تیراندازی می آیند.

 

اتفاقاً فصل اول، روند تغییر طراحی نقشه‌های Battlefield 2042 بر اساس بازخورد بازیکنان را نیز آغاز خواهد کرد.

کلمات کلیدی :

Battlefield 2042

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/c812

خبرنامه بازی ها

گالری